رسم عاشقی


❤❤:عشق آسماني من،خداست :❤❤

بسم الله الرحمن الرحیم

میدونید چرا بعضی ها همیشه میگن خدا کجاست؟؟

 خدا که با ما کاری نداره و حرف ما رو گوش نمیده؟؟

 چون همیشه با چشم و گوش سر دنبالش میگردند

                              در صورتیکه باید 

        از چشم و گوش دلشون کمک می گرفتند

 

 

           ******                     ******

         ********                 ********

       روزی شخصی           در  حال   نماز

     خواندن   در راهی بود  و  مجنون  بدون

   این که متوجه شود از بین او و سجاده‌اش

  عبور كردمرد نمازش راقطع كردو دادزد هي

  چرا بين من وخدايم فاصله انداختي؟مجنون

     به خود  آمد و گفت من  كه عاشق ليلي

      هستم تو را نديدم تو كه عاشق خداي

         ليلي هستي چگونه مرا ديدي...! 

           ***********************

              ********************

                 *****************

                    **************

                      ************

                         *********

                           *******

                             *****

                               ***

                                **

                                 *



نظرات شما عزیزان:

☆ஜ*• بـــــــــــــــــــــــاران•*ஜ☆ღ
ساعت11:36---24 ارديبهشت 1390
یک شبی مجنون نمازش را شکست

بی وضو در کوچه ی لیلا نشست

گفت یا رب از چه خوارم کرده ای

بر صلیب عشق دارم کرده ای

خسته ام زین عشق دل خون مکن

من که مجنونم تو مجنونم مکن

مرد این بازیچه دیگر نیستم

این تو ولیلای تو،من نیستم

گفت ای دیوانه لیلایت منم

دررگت پیدا وپنهانت منم

سالها با جور لیلا ساختی

من کنارت بودم ونشناختی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 26 دی 1389برچسب:,ساعت 23:10 توسط من صور| |


Power By: LoxBlog.Com